Jag hoppas med tårna att det går bättre❤️

Publicerat: 2014-05-03 / 01:16:21 | Kategori: Allmänt
Det har satt sig djupare än vad jag någonsin trott. Vet inte om jag vågar skriva igen, förra gången slutade vi i ett dike, bara tanken får mig att rysa men jag vill verkligen se hur det ser ut på platsen. Vi blev flyttade så fort samt en massa utryckningsbilar som stod för. 
Med en skräckblandad förtjusning som jag ser fram emot det. 
Satte mig i bilen på väg till Ullared och känner hur hela kroppen fylls av panik, vart tar jag vägen? Jag måste bli avsläppt NU. Började gråta som en 3 åring. Trodde jag hade klarat mig bra förutom någon mardröm, knappast! De gav mig en fruktansvärd fobi för att sitta brevid när någon annan kör, inte i en hastighet av 50km/h utan fortare än 90km/h. Jag som alltid älskat att åka eller köra bil. Ska ta mig en liten stödvila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0