För jag vill öppna mig för dig.

Publicerat: 2014-07-19 / 05:29:20 | Kategori: Allmänt
Helt hopplöst att försöka sova! Dem senaste 3 månaderna har jag haft riktiga problem att sova, allt pga mina kära,underbara leder! Allt satte igång då jag tog tag i träningen ordentligt. Har jordens sämsta knän och sprang minst 2 gånger om dagen på asfalt, stenhårt underlag och dåliga knän ger en ledproblem utan dess like. Jag har som träningsvärk i höfterna och benen. Ska inhandla inflamatoriskt läkemedel imorgon och hoppas på att det hjälper.    

 Har snart haft 3 veckors semester och har väl helt ärligt inte gjort så mycket vettigt. Varit iväg på dagsturer och blivit bjuden på mat i Öregrund. Däremot så är Ullared bokat med hotell och hela paket den 29-30 Juli, och med min tur så bjussar mamma på mat och hotell!
Sen ska jag även iväg på hotell troligtvis i Göteborg senare under nästa månad, perfekt att se fram emot. Jag har även hunnit städat ur min kära lägenhet på Tångvägen, som jag kämpat med den där jäkla städen, aldrig mer!
Har även hunnit förälska mig i Selma något sjukt, vi vaknar upp tillsammans, gosar en stund innan vi bestämmer oss för att ta tag i dagens första kisspaus. Vi spenderar hela dagen ihop då jag inte alls har någon lust att lämna bort henne till någon annan, det har resulterat i en himlans massa trevligheter ihop! Vi somnar tillsammans i sängen och jag vet inte hur många gånger jag måste vända mig om varje kväll och pussa godnatt innan jag kan slappna av. Älskade lilla lyckopiller vad du gör matte lycklig. 
Dags att försöka få någon timmes vila, testar sittandes!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0