You gonna hear me roar.

Publicerat: 2014-01-22 / 15:31:10 | Kategori: Allmänt
Note to myself.

När klockan ringer så är själva tanken att man ska gå upp och börja dagen. 
Blev inte riktigt som planerat, vaknade med ett ryck vid 09.20 och insåg att jag skulle vara på jobbet om 10 minuter och med enkel huvudräkning och en resa som tar 20-25 minuter insåg jag gansk fort att jag hade ruskigt bråttom. Frukosten var helt att utesluta och samma med val av kläder, i sånna tillfällen tar man närmaste plagg som varken luktar eller ser illa ut! 
Lurade mig själv att väg 290 var E4an och han fram till jobbet 5 minuter innan öppning. Ska väl inte lindas i någon falsk trygghet om att det inte gör något att försova sig men det löste sig! 
Har varit lite av en duracellkanin idag tills nu, varenda liten gnutta energi har försvunnit och jag suktar efter en 3 liters dunk med redbull.. Har dessvärre lovat mig själv att smita iväg och simma så det blir jag tvungen att hålla om jag hinner hem i tid!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0