Försök att hoppa upp2 gånger utan att nudda marken.

Publicerat: 2014-01-17 / 17:29:58 | Kategori: Allmänt
Jag HATAR Cher's nya låt, "i hope that you find it" tro på fan att den ska spelas lite nu och då såklart? Har en otroligt stor lust att stoppa fingrarna i halsen och gjuta igen öronen. Sådär, lättade lite grann på hjärtat! 
En typisk låt som får en att storgråta, känna sig som en fis i universum. 

Om 30 minuter stänger jag butiken och åker hem, hem till mamma och pappa för att äta en brak fredagsmiddag! Sen är tanken att jag ska hinna med en promenad i det iskalla vädret om jag inte möjligtvis somnar istället. 
Vad jag däremot älskar är fredagar och helger, då är det tillåtet att inte göra ett smack utan att känna det minsta dåliga samvetet. Jobbar imorgon, och det känns än så länge helt okej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0