Du kan såra mig så lätt.

Publicerat: 2014-01-18 / 21:37:30 | Kategori: Allmänt
Jag är livrädd, livrädd för att bli lämnad,för att bli lurad igen. Det är inte första gången jag litar på en människa så otroligt och sedan står kvar där själv. När jag hittar någon jag tycker om, på riktigt så ger jag allt utav mig själv. Pengar spelar ingen som helst roll så länge någon annan har det bra. Men när du är så dum som mig och ger allt utav dig själv så är du så sjukt blottad ända in på skelettet. När man har någon så nära så kan det göra fruktansvärt ont, små grejor kan lätt bli stora pga att du givit av dig själv. 
Jag gillar inte 5 stycken samtidigt, jag gillar en och då visar jag det, rena kort på bordet och inget mygel. Det är så jag funkar, väldigt oft funderar jag på att ändra mig,öppna mig för flera och bara leka fram. Slippa bli sårad. Men det är helt enkelt inte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0