Det snurrade mer och mer.

Publicerat: 2014-01-08 / 23:15:21 | Kategori: Allmänt
Vet inte riktigt vad jag ska skriva för vettigt, funderar starkt på att lägga ner bloggen samtidigt som det är skönt att ha den till att kunna kolla tillbaka och se hur mycket bättre det mesta blivit, men jag är också en sån som behöver min privata del och tid. Ensamhet är inget som skrämmer otroligt. 

Hur som helst har jag haft en riktigt bra dag på jobbet, det mesta flöt på bra utan några problem. Senare på kvällen blev det fika tillsammans med syster hos mormor och morfar! 
Imorgon tror jag är en bra dag, det är iallafall vad jag har bestämt mig för. Jag behöver verkligen ett gång bra dagar. Ser fram emot att komma till jobbet imorgon, nya blommor och en massa nya möjligheter att pyssla, skyltade om stora fönstret idag på jobbet, vitt,silver och rosa fick det bli innan vi beställt hem ett gäng nya grejor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0