Blåjeans och stjärnor.

Publicerat: 2014-01-26 / 13:44:20 | Kategori: Allmänt

Tog mig en sväng in till Uppsala igår, pakethandling stod först på listan och för en gångs skull så gjorde jag det jag behövde och måste göra! 
Råkade även slinka in på Gina Tricot där jag hittade ett par nya jeans. Är otroligt svag för trasiga,ljusa och lite korta jeans. Hittade även lite annat smått och gott under dagen. 
Lyckades även få ur sista extensions som satt kvar, olivolja och en förbaskat bra tång hjälpte något otroligt. Nu är jag mörk och jätte korthårig, men på tisdag är det dags att sätta in nytt hår, längtar något otroligt! Känner mig inte alls bekväm i det som det är nu, en längd mittemellan bara..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0