Vi gjorde som alla andra och log.

Publicerat: 2014-02-01 / 12:06:50 | Kategori: Allmänt
10 saker du (kanske) inte visste om mig. 
1. Jag har haft en hemsk hundfobi, kunde inte vara i samma hus som en hund trots att den var inlåst. Nu däremot är hundar bland det bästa jag vet.
2. Jag kollar inte någon i ögonen förens jag litar på människan ifråga. Om jag kollar någon i ögonen är det ett bevis på tillit. 
3. Jag har en tvillingsyster, som jag aldrig skulle göra illa eller lämna för något alls i världen. Hur arg jag än är så älskar jag henne oändligt. 
4. Jag har aldrig velat gifta mig, trots att jag mer än gärna gör brudbuketter. Nu på senare tid vill jag gifta mig, men han måste ha ett fint efternamn!
5. Låten "Love hurts" har jag inte lyssnat på sen jag gick i 9an, har bara en massa dåliga minnen utav den och stänger av radion om den spelas.
6. Jag har delat min tumme på mitten med en yxa, och numera växer alltid nageln speciellt. 
7. Jag ÄLSKAR fart,bensinlukt och motorer. Jag funderar på att ta motorcykelkörkort när det finns tid och pengar. 
8. Jag har som mål i livet att testa så många olika sorters bilar som möjligt innan jag dör, spelar ingen roll på ålder eller liknande. Allt som jag kan, kommer jag testa. 
9. Har en svag sida för smördeg, äter som någon annan äter lördagsgodis, vet att jag får fruktansvärt ont i magen dagen efter men det är det lätt värt! 
10. Jag är utbildad florist och älskar mitt yrke, men min plan innan var att flytta en bit för att utbilda mig inom just hundar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0