Stors problem som var små

Publicerat: 2014-02-13 / 02:50:01 | Kategori: Allmänt
Det snurrar alldeles för mycket i huvudet just idag, jag borde verkligen sova för att orka med morgondagen på jobbet, men jag kan inte känna den minsta ro i kroppen för att somna. Jag söker och letar runt på internet, sidor som kan ge mig någon trygghet eller hjälp för "den jävla skitsjukdomen" ibland är människor alldeles för ärliga när det kommer till döden, och jag vet att inget gör så ont som döden och så plöjer all skam upp från alla gånger man klagat, kanske för att det regnar eller för att man efter 5 minuter förstört dem nya vita byxorna. Skitsaker igentligen, dem blir skitsaker när något sånt här bestämmer sig för att överta ens liv. Hur mycket jag än inte vill så kommer jag behöva inse att jag kan inget mer än hoppas på att all världens bästa hjälp befinner sig på rätt plats vid rätt tidpunkt. Jag måste verkligen sova nu, har lovat mig själv en iskall redbull om jag lyckas somna. Dags att visa vem som bestämmer va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0