Samlar på hög.

Publicerat: 2014-02-04 / 05:51:55 | Kategori: Allmänt
Vet inte om jag har något direkt vettigt att komma med idag, det mesta rullar på som det ska (peppar peppar!) jag känner mig inte längre som en tickande bomb, mest pga att jag bestämt mig för att det ska bli en bra vecka. 
Hade en iallafall en himla bra helg,jobbade i lördags och i söndags tog jag och syster bilen in till Uppsala för att umgås. Såndär spontana tripper som jag gillar allra mest! Hittade både lite kläder och inredning samt stilla mitt semlebegär. 
Har precis rensat ut mitt skafferi och kylskåp, då jag är en riktig råtta som sparar fick jag denna gång ihop 6-7 kassar med mat som jag var tvungen att slänga. Blev inte så billig mat i slutändan? 
Så nu gäller det bara att försöka fylla på kylskåpet igen om jag ska ha något att fylla magen med! Ska försöka sova cirka 
2 timmar nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0