Det är ditt liv och dina val!

Publicerat: 2014-02-15 / 19:34:01 | Kategori: Allmänt
Allt behöver inte vara perfekt och underbart bra hela tiden, det räcker mer att allt bara funkar och att slippa nr ständig oro. Jag har och är med om saker i mitt liv som fått/får mig att omvärdera allt,både positivt och negativt. Något jag tänker på ganska ofta i vardagen är det här med att gnälla, gnälla och klaga för minsta lilla grej. Har man ont i huvudet,halsen eller feber då ska det fort som fan ut på instagram eller Facebook för att någon ska tycka lite synd om en, väx upp och inse hur otroligt jäkla bra ni har det, hade det verkligen varit synd om er så hade ni inte klagat på såna småsaker. Tänk till en enda gång till och fråga er själv om jag kommer må bättre av att lägga ut en "stackars mig"bild eller kommer dem som ser denna tänka "men Gud vad kul att se!"  Visst feber är inte kul att ha, MEN det går över och ni kommer inte att dö av det,halsfluss gör ont som fan men ni kommer inte att dö av det. Men senaste 3-4 månaderna har jag inte klagat på att gå upp och jobba eller att vakna 3 på morgonen eller att jag haft 50 bud som ska ut. När jag springer och tycker det börjar bli jobbigt tänker jag " det finns folk som inte har den möjligheten jag har att kunna springa" och springer 20 minuter extra bara för att jag kan. Man kan inte klaga på allt och alla, vill man ha ändring så är man tvungen att ändra, ingen annan kan göra något åt det! Jag lovar,livet blir så jävla mycket enklare och roligare om man tänker till 1 gång extra innan man klagar, allt är inte så farligt, det blir vad man gör det till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0