Bring it on!

Publicerat: 2014-08-26 / 23:45:06 | Kategori: Allmänt
Hur underbart är det inte att ligga brevid världens pluttigaste hund och känna hur hon andas mot din kind? För tillfället känns det väldigt bra! Lilla,lilla hund hur kan du få hela mig att bara slappna av och njuta för stunden? 

Trots vädret som inte alls har varit sådär skönt och varmt så har det ändå varit en mysig dag. Har i stort sett regnat hela dagen. Men jag är otroligt pepp på hösten och vad den har att ge detta år. Imorgon åker jag till Uppsala för att fixa mig en höstgarderob,har ingen aning om vad/vilken stil som gäller i höst men hos mig blir det mycket basic som leggins och stora tröjor i dova pastellfärger snyggt matchat med en halsduk och varm jacka! Lite snygga smycken och nagellack hoppas jag också få med mig hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0