Vi fummlade tills vi insåg att det var rätt.

Publicerat: 2013-09-14 / 02:46:24 | Kategori: Allmänt
Jag älskar ledig helg! 
Ingen direkt ordning på någonting, sovmorgon, sena kvällspromenader, god mat och inga tider att passa. 
Imorgon ska jag en sväng till frisören för att se vad vi kan göra med håret när lönen kommer, förhoppningsvis blir det längre med lite tur! Sen senare på kvällen ska jag troligtvis in en sväng till Uppsala. 
Söndagskvällen är helt planerad för myskväll framför tv, känns som om helgen kommer springa förbi ganska fort även den a lediga helg.
Kom precis hem ifrån mamma och pappa. Vaknade med ett sånt otroligt saft/läsk sug runt 01.00 tiden, när jag väl insåg att jag inte hade det minsta drickbart hemma hos mig så gick det på 2 röda sekunder till mamma och pappa för att nalla en flaska saft, fick även med mig en liten hund hem P köpet, inget mig emot då hon är alldeles underbar att vakna upp bredvid.
Ska ge det ett försök till med sömnen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0