Tack gode Gud för att nätterna är så korta.

Publicerat: 2013-09-29 / 05:09:16 | Kategori: Allmänt
Vaknade klockan 4 och det var helt omöjligt att somna om. Så jag har googlat runt angående balsam och shampo som passar för löshår, en ren djungel. Men det ska varken innehålla alkohol eller silikon så ska ta mig en sväng in på Gränby idag och skaffa mig en ordentlig borste och leav in serum. Har beställt ett paket från frisören men passande shampo och inpackning men det skulle inte komma förens i veckan som kommer och jag känner ett akut behov av att tvätta håret nu, gärna igår helst! 
Funderar på att ge sömnen ett försök till eller klä på mig springbyxorna och ta en promenad med musik i öronen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0