Stoppa mig, det är värt ett försök för jag behöver dig.

Publicerat: 2013-09-03 / 22:37:34 | Kategori: Allmänt

Morgondagen är en ledig dag!
Känns lika jäkla skönt att veta att jag verkligen kan sova så länge jag vill imorgon. Tyvärr gäller inte det imorgon men jag ska göra något jag själv valt och vill!
Imorgon vid lunch ska jag åka in till pappas jobb för att kolla på en jacka, en ordentlig. Får väl se om det finns något som passar i smaken, annars har jag ändå hälsat på gamla jobbet och varit trevlig.
Tanken var faktiskt att jag skulle låna pappas kanot och testa mina kunskaper. Men känner jag mig helt rätt själv så kommer jag nog inte alls ut i någon kanot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0