Jag ramlade, men du drog upp mig.

Publicerat: 2013-09-15 / 19:37:07 | Kategori: Allmänt
Då var nästan helgen över för den här veckan, hjälp så fort det går!
Sitter och väntar på maten som strax är klar, på vippen att jag börjar dreggla. 
Sen är det raka vägen hem till Tångvägen som gäller för filmtittande och popcornätande!
Jag ser faktiskt helt ärligt fram emot att få jobba imorgon, 2 dagars ledigt kändes för mycket trots att det behövs ibland, men nu längtar jag banne mig! Jobbar 2 dagar och sen är jag ledig igen så kan inte ens klaga!
Däremot så är min ledighet redan bokad, vid lunch så ska jag sitta i frisörstolen och fixa fram färgen till extensions. Som jag längtar! Jag vill kunna dra fingrarna genom håret utan att allt rasar eller sitter kvar i handen. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0