Jag log och sa "att det är dig som jag vill ha"

Publicerat: 2013-09-22 / 23:01:02 | Kategori: Allmänt
Har varit en himla dålig uppdatering, men har nog helt ärligt inte haft så mycket att uppdatera om heller. 
Har varit hos frisören 4 gånger den här veckan, gått från ljusbrunt till rödbrunt och är för tillfället brun med svarta toppar och rött i underhåret. Tanken var inte alls att ha svarta toppar men mitt hår var på tok för slitet och torrt när vi färgade det brunt. Nu är det hur som helst bestämt att jag kommer färga håret mörk,mörkbrunt eller svart. Samma med håret som ska sättas i på onsdag. Känns som en ganska stor grej att bli nästan svart och långhårig, men jag ser fram emot onsdag och slutresultatet! 

Imorgon är det jobb, som jag ser fram emot det! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0