Hoppas det aldrig tar slut.

Publicerat: 2013-09-28 / 13:44:26 | Kategori: Allmänt
Lördag och snart dags att stänga igen, eller kanske var lite väl optimistisk där det är ju ändå 1 timme och 20 minuter kvar. 
Tänkte ta en sväng till Uppsala och Gränby, har igentligen inget ärende men det är så skönt att bara glida runt lite och se vad man hittar. Skulle behöva någon tjockare tröja och mössa för att klara mig i höst/vinter. 
Försöker trycka undan tanken om att jag behöver köpa en ny jacka med igentligen. Är inte ett utav mina större intressen att prova jackor, hittar man en snygg så är den oftast för tunn eller på tok för dyr. 
Får helt enkelt se vad jag hittar, ska först och främst jobba klart för idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0