Han stampade på mig som om han ville släcka min glöd.

Publicerat: 2013-09-18 / 22:01:51 | Kategori: Allmänt

Vilket humör!
Har mått som en påse sopor ena stund och nästa har jag inte kunnat mått bättre. Blev irriterad av mig själv och mitt humör, tills imorse. Vaknade med ett halsont utan dess like och förstod då varför jag mått som jag mått, jag blir hemskt instabil i humöret innan jag blir sjuk, och så var fallet nu! Men det känns skönt att ha en anledning till det.
Idag har jag suttit hos frisören större delen utav dagen, närmre bestämt 5,5 timmar. Fick en grundfärg i botten och längderna samt en effekt ilagd på underhåret i luggen. Är däremot inte klar ännu, på fredag ska en annan färg läggas i längderna, en mörkare då denna som jag har nu blev för ljus. Nästan lite hasselnöt med koppar i, så det ska i en mörkare ton.
Sen på onsdag ska håret färgas och sättas i äntligen!
Imorgon är det jobb som gäller, hoppas på en bra dag och att halsen ger med sig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0