Dem log åt oss och för allt vi hade ihop.

Publicerat: 2013-09-14 / 17:38:31 | Kategori: Allmänt
Ligger för tillfället hemma hos mamma och pappa i sängen uppe i gästrummet och känner mig helt slut i kroppen. 
Startade dagen med ett besök hos Nova, klippte bort en hel del och är numera väldigt korthårig, men som tur är så är det bara i 2 veckor. Om 1 vecka så färgar vi håret och veckan efter det så sätts extensions i, äntligeeeen! Som jag längtat! 
Skulle igentligen åkt i. Till Uppsala ikväll men orkar helt ärligt inte, kroppen känns ur balans och jag somnar titt som tätt. Så det blir en lugn kväll hemma i Österby. 
Imorgon är hela dagen planerad, däremot ska jag iväg imorgon kväll, 
något som jag ser fram emot med lite pirr i magen! 
Har precis tryckt i mig 1 liter hemmagjord juice, äpple,morot och vattenmelon. Vet väl inte direkt om det var super smart gjort då det känns som om det är påväg upp igen.
Tänkte ta och slumra till en stund och hoppas vakna på både bättre humör och piggare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0