Meet me at your door.

Publicerat: 2013-10-20 / 18:26:29 | Kategori: Allmänt
En himla bra vecka helt enkelt!

I torsdags blev jag bjuden på mat hos chefen, djungelgryta!
Åkte in till Scandic och gick på julinspirationen, och tycker det är lika kul som alltid! Efter en hel hög med tagna kort och chokladsmakande så blev det hemgång. Kom hem och ser att det står ett stort paket utanför min dörr, och jag som älskar paket blev otroligt nyfiken på vad som fanns in. Men är det en födelsedagspresent så ska den öppnas på rätt dag! 
Ibland så är det inte det du får som värmer utan att någon tänkt på dig och lagt ner tid på det. Däremot var presenten precis vad som behövdes. Har skjutit upp min "ta hand om dig" dag länge nu men ikväll är det dags att lukta gott igen! 
Mormor och morfar kom på kvällen efter jobbet för att äta mat och fira. Fick även en hög med grattis sms som lyste upp hela min dag! Tack så otroligt mycket.
Imorgon är det sista dagen utan chefen och jag måste säga att jag inte gillar att vara ensam hela dagarna, kommer på mig själv med att mummla för mig själv. 


Kommentarer
Isabell
2013-10-20 / 22:50:54

Bästa vän <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0