Jag tror jag är glad!

Publicerat: 2013-10-26 / 18:46:01 | Kategori: Allmänt
Har hela kroppen fylld med energi!
Tog en ordentlig sovmorgon och åkte in till Uppsala. Hälsade på vid RA MOTOR och kikade läget. Vidare till optikern på Gränby som undrade om jag såg vad det står på tv, kom på att det gör jag faktiskt inte. Oftast så lyssnar jag bara på vad dem säger för att jag inte hinner få ihop alla ord. Nej jag har inte dyslexi men mina bokstäver glider lätt ihop i sudd. Så nu är det brillGabbi! Känns ganska så otroligt att orka läsa en lång  text utan att må illa! 
Handlade julklappar och välkommen till världen presenter, är det någons moster som kan handla så är det min systerdotters! Köpte även nya tavlor till lägenheten. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0