Jag finns i flera modeller.

Publicerat: 2013-10-15 / 23:31:54 | Kategori: Allmänt
Imorgon är det ledig dag,helt ledig dag. Känns ganska bra att bara ta dagen som den kommer!
Dra en snabb sväng med dammsugaren skulle behövas. 
Funderar även på att ta en sväng ut i skogen,trots att jag hittat svamp så det räcker och blir över så är det ett otroligt lugn därute.

Idag har jag varit otroligt kreativ, började vid lunch med att göra nya armband till butiken att säljas, blev inte klar förns runt 16. Då var det dags för att starta med gravdekorationer,fick ihop ett par riktigt fina som jag hoppas att någon vill ha!
Ska strax ta och hoppa ner i sängen,finns nog inget, som är så skönt att bara krypa ner i sängen utan stress att behöva sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0