Imorgon är ännu en ny dag.

Publicerat: 2013-10-12 / 23:44:23 | Kategori: Allmänt
Kan väl knappast påstå att det smartaste jag gjort här i livet var att trycka i mig energidryck innan det är dags att sova. Känner mig mer eller mindre som en iller. 
Imorgon är tanken att jag ska komma upp i tid och ha tur med vädret så jag kan ta en långpromenad i fina vädret! 

Tro det eller ej men jag har faktiskt bränt mina kinder i dagens sol, känns ju helt okej en oktoberdag!

Idag var det kaos, känslomässigt och fysiskt. Aldrig mera IKEA.  Rann över när jag fick köttflott på nya brallorna, då satt ett besök hos mormor och morfar perfekt! Ibland behöver man få vara 13 år och liten...

Den 18, fredagen som kommer så fyller jag hela 22 år. Grejen med att fylla år är inte samma sak som för 3 år sen. Vet inte alls vad jag önskar mig men jag vet att jag troligtvis kommer ha fullt upp hela dagen då chefen åker iväg till Tyskland över helgen och butiken ligger i mina händer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0