Han går som en karl.

Publicerat: 2013-10-28 / 16:30:35 | Kategori: Allmänt
Jag kan mycket väl ha haft världens skönaste helg!
Jag har varit ledig en hel helg utan något planerat.

Startade med att boka tid hos optikern efter jobbet, bestämde mig för buffé på Java, sagt och gjort så tryckte jag i mig mat så det sprutade ut genom öronen. På lördagen blev det en lång sovmorgon, en otroligt lång sådan. Väl hos optikern (fint folk kommer sent?) så konstaterade han ganska fort att jag var i behov av glasögon! 
Fortsatte min shopping en stund till, tills jag svettades ihjäl och blev tokförbannad på allt! Hann även med ett besök på RA MOTOR, jag vet inte vad det är med mig och bilverkstäder men jag älskar verkligen att bara sitta på en stol och bara kolla på, himlans avkopplande för kroppen! 

Söndagen bjöd även den på en vända till Uppsala, bestämde mig för att storhandla mat och fylla kylskåpet.
Ikväll blir det couscous med crabstick och ja...vad jag hittar helt enkelt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0