Du och jag var alltid ihop.

Publicerat: 2013-10-18 / 00:43:52 | Kategori: Allmänt
Jag borde verkligen sova nu, men har kommit hem ifrån årets julinspiration, och det är lika roligt varje gång! Så fort jag kommit därifrån ser jag fram emot nästa års event. 
Man blir alldeles full med idéer och känner hur hela kroppen är full med hopp och glädje, sånt man skulle behöva gå på fler gånger än bara till julen. 
Årets "mode" går i brons och roséguld, heelt i min smak! Önskar att man hade haft obegränsat med pengar och kunde byta ut allt till julen och fylla på med allt nytt bara. Men jag fick mycket bra idéer som kan göra butiken bättre på flera vis!
Funderar starkt på att se om chefen går med på en instagram användare till butiken, kan nog bara göra gott. 
Imorgon åker chefen iväg till Tyskland och svärfar, det betyder att jag blir ensam kvar i butiken, imorgon,lördag och måndag. Har ett sug efter att göra om i både butiken och skyltfönstren samt en storstäd om tiden finns!
Dags att sova, första natten som 22 åring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0