Ditt hjärta rusar i takt med mitt.

Publicerat: 2013-10-30 / 16:37:52 | Kategori: Allmänt
Jag har blivit med bord! Ett runt och stort bord slog jag till på igår. I helgen ska det tas hem och målas om i samma färg som det mesta jag har hemma, alltså vitt!
Jo jag tycker faktiskt att vitt är en färg, punkt slut!
Igår blev det en lång men trevlig dag. Stannade kvar och hjälpte till på kursen. Var hemma vid 20 och då fick det bli ett eget ihopkok. Couscous och crabstick...
Idag har jag däremot lovat mig själv att ta tag i disken som ligger och väntar, samt en liten snabb städ. Gör jag detta så belönar jag mig själv med nya uteblommor och nya murgröner(?)
I helgen ska bilen bli städad grundligt och sen ska det målas bord och ram! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0