Det blåser hårdast om natten.

Publicerat: 2013-10-05 / 14:08:27 | Kategori: Allmänt
Otroligt lugnt,nästan dött. 
Har jobbat 3 lördagar i rad nu och är inne på den sista, trots att jag älskar mitt jobb så ska det faktiskt bli ganska skönt med en ledig lördagsmorgon!
Gårdagen blev sisådär, allt gick jätte bra på jobbet. Kan ha berott (?) på allt socker jag tryckte i mig med!
Sen blev det god mat hemma hos mamma och pappa, tyvärr är jag på ett otroligt dåligt humör när jag kommer hem om kvällarna, botas nog bäst genom att äta något på jobbet innan stängning.
Tanken var att vi skulle färga av mitt överhår som känns för mörkt som det är just nu, men på måndag kommer jag förhoppningsvis få ett ljusare hår! 

Funderar starkt på att ta en sväng in till Uppsala men kan som inte bestämma mig! Skulle vila skaffa mig ett par mjukisar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0