Det är alltid värt det i slutet.

Publicerat: 2013-10-24 / 15:34:34 | Kategori: Allmänt
Så himla mycket jag borde göra, men nej inte idag!
Idag ska jag bara vara, helt utan minsta tvång.

Gårdagen var hemsk, jobbet gick jättebra. Men jag har sovit på tok för lite sista tiden vilket resulterade i ett sammanbrott, på alla sätt och vis. Men ibland kan man behöva släppa ut all oro och ilska. Som tur är har jag lyckats nafsat åt mig människor i mitt liv som ställer upp i vått och torrt. <3

Idag däremot har jag sovit som en stock. Har en klump i magen jag tänkt bli av med idag. Det räcker och jag tycker inte att det är okej längre.
Blir förhoppningsvis en promenad med Wille och syster till kyrkogården idag med!

Imorgon har jag planerat en julklappsdag, tanken är att ta mig till Gränby. Får väl se hur mycket folk det är där och trängs nu när det är lön imorgon. Ska hinna med en synundersökning först och främst och chansen är väl ganska stor, om jag känner rätt att jag går därifrån med ett par glasögon, det visar sig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0