Dagen stannar inte för din skull.

Publicerat: 2013-10-16 / 20:57:41 | Kategori: Allmänt
Min lediga onsdag försvann fort, men jag har hunnit med en hel del! Tanken var inte alls att vakna så tidigt som jag gjorde, vid 06.00 kände jag mig klarvaken. Eller är man klarvaken om man går rakt in i en vägg? Startade paddan med julkalendern men somnade snabbt om igen. Vaknade vid 8 och började storstäda och vädra allt. Har hunnit både dammsugit och tvättat varenda liten trasa! När jag ändå var igång så tog jag mammas och pappas hus med och både dammsög och skurade allt, känns och luktar kanon just nu. 
Imorgon är det jobb som vanligt, däremot är det julinspiration på scandic efter jobbet. Är bjuden på middag hos chefen och dem andra damerna som ska med. Lika nervös varje gång innan man fått se årets julblommor i verkligheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0