För att du är lättare än luft.

Publicerat: 2013-11-23 / 00:23:06 | Kategori: Allmänt
Har verkligen blivit jättedålig på att blogga nu förtiden. Däremot har jag varit otroligt duktig på att äta choklad denna vecka, men 1 vecka i månaden känns helt okej!
Har väl inte hänt sådär jättemycket i mitt liv, jag jobbar på som vanligt. Har börjat med julskyltningen (årets bästa tid) Jag har även fått fnatt på att baka scones, har säkert blivit 3-4 gånger den här veckan, går snabbt och känns bättre att trycka i sig en macka än en påse godis. 
Går runt med en kontinuerlig blodsockermätare för att hålla koll och se vad som behöver ändras, men för att vara ärlig så satte jag dit den igår och borde ha satt dit den för 1 vecka sedan igentligen. Vi har redan gått varandra på nerverna och han håller på att lossna.
 
Imorgon är tanken att ta en lång morgonpromenad för att sen göra några dörrkransar!

Kommentarer
kiwi
2013-11-25 / 00:55:55

Min mobil dog :( Vi får höras imorn. Jag har en laddare i min bil.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0