Vågar du, vågar jag.

Publicerat: 2013-03-01 / 00:35:18 | Kategori:

Anledningen till att det inte blivit några inlägg på länge är för att jag flyttat, att flytta tog mer tid än jag trodde och ännu är jag inte klar, men så pass att jag kan sova och bo här. Det saknas fortfarande ett köksbord och en ordentlig tv. Men i helgen ska jag in ännu en sväng efter jobbet för att skaffa mig ännu mera nödvändigt. Men jag trivs! Lite tyst men jag vänjer mig nog. Idag var en ruskigt bra dag, eller det ruskigt bra började efter att jag stängt butiken, åkte över till syster där vi lagade middag tillsammans. Heta räkor med ris! Otroligt gott och mycket mysigare att äta tillsammans, fick med mig en matlåda hem så nu ser jag fram emot morgondagens låda. Har försökt få in bas utbudet på kanaler men lyckades inte, får se om det funkar imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0