Jag gråter aldrig öppet.

Publicerat: 2013-03-13 / 14:56:56 | Kategori:

Ah, jag har så svårt att skriva något i bloggen,varför?
Har så otroligt mycket funderingar som skulle behöva komma ner i skrift. Men jag vet redan innan att allt för många skulle kunna missuppfatta allt. Inget personligt utan att jag skulle nog ses som ganska så knäpp och störd.

Jag har en dålig ovana, vet jag att det finns drickbart i mitt kylskåp går jag upp cirka 2-4 gånger per natt för att dricka, inte för att jag är törstig utan för att jag vet att det finns något till hands. Inatt var en sån natt!
Fick hem mina Converse jag beställde för cirka 1,5 månad sen, en aning trånga men man ska ju gå ut ett par converse, så det är det jag försöker med nu, känns inte sådär underbart men jag stretar på ett tag till!
Ikväll ska jag göra något nytt, rapporterar om hur det gick sen när det är över, men jag har en känsla av att det kommer bli kul!


Kommentarer
Anonym
2013-03-13 / 15:13:15

Lycka till


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0