Ibland fortsätter vi bara att gå utan mål.

Publicerat: 2013-03-05 / 15:12:56 | Kategori:

Sitter "redan" och kollar runt efter vårjackor. Vet att det ligger3 stycken skinnjackor utan fel på i förrådet med ändå sucktar jag efter en blå i mocka...
Kom hem igår efter jobbet och hade syster över på besök, kommer in i köket och hon frågar "vems stolar är det här" inser att min kära pappa köpt 4 svarta och fina stolar åt mig!
Imorgon är det ledig dag, ska upp tidigt och städa ur bilen som blivit lidande vid flytten, sen ska jag se till att vara hos vårdcentralen i Gimo. Efter det är det raka vägen till Valbo, ska hitta det allra sista samt köpa en tv bänk jag fastnat för!
Hoppas jag hinner med allt bara.
Ikväll blir det en promenad med min fin fina vän,<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0