Det går upp och det går ner.

Publicerat: 2013-03-24 / 14:32:30 | Kategori:

Ingen som helst lust att blogga längre, konstigt med tanke på att jag har 20-25 läsare om dagen. Inget jätte antal men absolut fler än vad jag trodde.
Sitter i bilen på väg till Uppsala, han med en sväng in även igår. Att inte ha någon stress eller press på sig alls när man handlar är kanon!
Imorgon är det lön, ska in även då och göra av med lite pengar. Blir pengar på kläder imorgon istället och en hel del inredning!
Köpte en blondering igår, en sån som bleker upp till 8 nyanser. Får se vad som händer, antingen blir jag mycket ljusare eller så lägger jag i mörkt, det visar sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0