Berätta allt du vet, jag vet mer.

Publicerat: 2013-03-15 / 15:48:00 | Kategori:

Äntligen fredag! Och äntligen en ledig lördag!
Har lite planer för kvällen, tror det blir toppen!
Imorgon blir det förhoppningsvis promenad med finaste Mamman och Alvin, som jag saknat er knäppgökar!
Funderar även på att köra en liten städning på balkongen för att sen leta upp balkongmöbler att sätta ut. Har ju en sån himla tur med en balkong som solen ligger på från soluppgång till 16-17.00, mina blommor tycker inte alls samma sak, vattnar och vattnar dessa små stackare och ändå står den helt torra och brännskadade blad när jag kommer hem från jobbet.
Just ja! Bakade scones igår när jag kom hem, allt gick bra förutom att scones smakade INGET och var otroligt torra, aldrig mera färdig blandning..
Men till saken, skulle vara duktig och diska allt direkt. Tänker inte på att saxen är ny utan drar ett finger mot för att dra av lite deg under vattnet. Sylvass sax! Skär upp ett redigt snitt från ena sidan av fingret till den andra, var inte så kaxig när jag insåg att det kommer behöva sys eller limmas. Sitter här ned en klump i magen och funderar på att vara vuxen och gå till vårdcentralen och kolla, tar emot extremt med min spruträdsla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0