Mitt liv är händelserikt...ibland.

Publicerat: 2013-06-15 / 11:02:41 | Kategori: Allmänt

Vilken jäkla blogg, ena dagen handlar den om olycklig kärlek och andra dagar bara om bilar. Men det är nog just precis så mitt liv är för tillfället. Ena dagen ligger all fokus på att klara sig ifrån all jäkla panik och nästa dag känns det bättre och jag sysselsätter mig med sånt jag mår bra utav.
Igår var en salig blandning, gick bra på jobbet. Sen var det raka vägen in till Uppsala för att köpa det nödvändigaste till bilen,åkte hem och fortsatte med pillande och fixande med bilen. Blev tokarg på örat som inte ger med sig, känns som om jag skulle behöva ta hål på något så trycket och det onda släpper.
Somnade som en stock så fort jag la huvudet på kudden och vaknade på ett strålande humör. Idag när jag slutat jobbat så ska jag fortsätta med bilen, dags att sätta film på strålkastarna och hoppas på att det flyter på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0