Min bil, min dröm

Publicerat: 2013-06-13 / 00:56:46 | Kategori: Allmänt

Har så otroligt mycket idéer i skallen för tillfället för att kunna somna. Fick en impuls tanke att åka och fixa mina stenskott innan dem blev ordentliga sprickor. Sagt och gjort!
Sen infann sig tanken på att pilla med bilen när jag ändå kunde. Vänster blinkersglas har haft en spricka sen i vintras och nu är lampan glapp pga detta, så jag tog mig till Biltema för att köpa nytt, väl inne på Biltema så fick jag en himlans lust att ordna till bilen i övrigt. Nya mattor i fram samt toningsfilm till strålkastarna inhandlades. Första försöket har gått kasst, men imorgon efter jobbet ska jag ge det en ärlig chans med alla verktyg som behövs! Har givit mig fan på att fixa det..
Sen kom jag in på Garaget där jag såg bilder på plasti dip fälgar. Så nu är 2 burkar på väg hem till mig! Om dem är så bra som jag läst om dem så är jag superkörd. Känns som om jag kommer behöva stoppas. Men nu ser jag fram emot morgondagen och toningförsök!
Ser även fram emot att få kränga av däcken och börja spraya! Ska även försöka få hjälp med att tona den sista sidorutan som inte riktigt blivit av.

Ska försöka sova nu så jag orkar upp imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0