Hey you!

Publicerat: 2013-06-30 / 20:45:03 | Kategori: Allmänt

Ibland vill jag vara fri, inga måsten inga hinder. Nästa gång vill jag ha någon att komma hem till, någon trygghet, någon som bara är min och som bara vill vara min. Hur ska man veta? Jag vet precis vad det är som sätter igång allt detta, men det får stanna där det kom ifrån.
Funderar på att spraya något lager plastidipp för att ha ett skyddande lager, något som tål att bli sårat och lite förstört. Hade ju varit ganska praktiskt om det funkade lika bra på oss människor som på bilar.
Imorgon är min första semesterdag, jag älskar det samtidigt som jag är rädd för att förstöra denna sommaren med en massa besvikelse och förhoppningar. Men jag kan inte göra annat än se fram emot vad som kommer.
Sena kvällar på balkongen med en cider och ett smsande, långdragna mornar med brakfrukost och solen i ögonen utan stress.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0