För all dagar jag önskat

Publicerat: 2013-06-28 / 01:03:33 | Kategori: Allmänt

Imorgon är det fredag och det känns sådär jäkla bra!
Brudbuketter ska lämnas ut och kransar ska göras. Kan tänka mig att det blir en otroligt bra dag.
På lördag är det sista jobbdagen för den här säsongen, 5 veckors semester väntar. Åh så himla skönt det känns att skriva det där. Hoppas att det blir minst lika bra som det låter.
Inga större planer ännu, men dem kommer det känner jag på mig!
På lördags ska jag troligtvis på bröllop i Gamla Uppsala tillsammans med chefen, får se hur det blir.
Har även hunnit köpa mig ett fönster, ska ta och knäcka några rutor och ställa upp det här i lägenheten. Har ett tomt hörn som behöver fyllas!
Ska även försöka få hem några fina äppellådor att ta hem från jobbet under sommaren.
Dags att krypa ner och ge det ett försök att somna i tid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0