Vissla med mig.

Publicerat: 2013-07-27 / 11:12:16 | Kategori: Allmänt

Jag tycker att det är så konstigt hur en människa bara kan raderas ut ifrån jorden, man har funnits men nu är allt borta.
Gårdagen var hus som helst jättefin. Åkte och klippte bort allt skadat hår, vilket blev ganska mycket och skaffade mig lugg. Vidare till Vendel för farfars urnsättning som var lugn och fin.
Smälte väl bort en 5 gånger av värmen men piggnade på mig till kvällen och körde en kräftskiva! Åkte inte hem förens vid 02 tiden med magen full av kex och ost.
Idag är det helt oplanerat, vaknade imorse alldeles blöt på hela ryggen av värmen, så idag blir det nog inte många knop gjort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0