Make some memories.

Publicerat: 2013-07-30 / 16:09:07 | Kategori: Allmänt

Dagarna bara flyter på och snart är 5 veckors semester över för i år. Jag har gjort mycket småresor över dagen, Åland,Laxå och gjort Västerås. Den större resan hade jag tänkt vänta med tills i vinter, då tanken är att hyra en stuga uppåt i landet. Inget alls bestämt men jag hoppas att det går i lås!
Jag längtar lite smått till jobbet faktiskt, min kropp och psyke är inte alls gjort för flytande dagar även om det är skönt att sova till 11. Här behövs det rutiner!
Den här sommaren har varit kanon! Strax innan semestern fick jag reda på att jag skulle bli moster, tror inte något annat kan få mig att må så bra. En liten, liten människa. Och tro mig vad jag har handlat kläder! Den där lilla prinsessan kommer då aldrig behöva kräla naken!


Kommentarer
emma
2013-08-14 / 20:00:43 | Blogg: http://emmaloovgren.blogg.se

Jag åker gärna med till en stuga uppåt i landet i vinter :) Puss på skinkan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0