Ge allt lite tid.

Publicerat: 2013-07-22 / 21:50:48 | Kategori: Allmänt

Ger det väl ett försök till, allt försvinner när jag ska publicera!
Jag har varit i Strängnäs, hade en jättebra fredag. Alkohol och bra väder. Lördagen blev väl inte lika trevlig men som tur är så har jag bra vänner som ställer upp och hämtar när det skiter sig. Var hemma i Österbybruk vid 12 tiden och jag har då aldrig saknat min säng och lägenhet så mycket. Tokdäckade i sängen med en baksmälla utan dess like, men Billys pan pizza och redbull räddade min dag!
Ikväll blev det en promenad och lek i lekparken med mina finaste fisar. Precis vad jag behövde, den där plutten fyller mig med en sån otrolig glädje!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0