Fortsätt le, det passar dig bättre.

Publicerat: 2013-07-07 / 10:43:20 | Kategori: Allmänt

Det kanske inte är min starkaste sida men idag passade det mig perfekt!
Vaknade vid 6 och kunde inte somna om. Solen sken igenom persiennen så jag bestämde mig för att snöra på nya skorna och se vad dem gick för!
Jätte sköna och lätta skor som gjorde min motionsrunda lite roligare med sin fina färg!
Har hunnit ätit en brakfrukost hemma hos mamma och pappa, samt tagit en liten powernap och en väldigt lång och varm dusch som innehöll peeling och inpacknigar.
Nu väntar jag på att solen riktigt ska börja gassa!
Nu ska jag börja smörja in och ge huden en riktig näringsbomb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0