Du är det största jag mött.

Publicerat: 2013-07-03 / 23:00:27 | Kategori: Allmänt

Underbara jävla dag! Känner att jag skulle kunna storgråta, men jag tänker le istället. För att jag har så otroligt fina vänner, som fyller mig med en sån lycka när jag bara vill gå under jorden och sluta andas. Då finns den där, små sms med uppmuntringar. Ord som får mig att dra in ny luft och le. Kan bara fastna med blicken och inse vilken tur jag haft och hur lyckligt lottad jag är som har dessa människor i min vardag. Tack för att ni får mig att känna en sån glädje.

Sitter på balkongen och känner ett sånt lugn som jag inte känt på så länge. Jag har inga planer för dagarna. Jag tar dem som de kommer. Det kan räcka med att åka hem till mamma och pappa och bara vara eller en promenad till simbadet. Sköna semester!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0