Lägg det bakom dig.

Publicerat: 2013-01-04 / 16:38:30 | Kategori:

Fredag och det betyder helg och inte nog med det så är det även ledig helg!
Har ännu inte kommit på något vi ska hitta på under lördagen då får se hur det artar sig.
Dagen har iallafall varit kanon, iväg med buden som vanligt som flöt på utan problem. Fick även en överraskning när jag kom ut till bilen, en bra sådan!
Känns riktigt konstigt att inte jobba lördag, skönt men jag vet att jag kommer vakna i vanlig tid och vara sysslolös. Trotsat behöver aktivera min lilla nöt till hjärna om dagarna för att vara nöjd.
Just nu ser jag fram emot att få åka hem och tvär dö i sängen med en film!
Hoppas även på en liten promenad ikväll, svin kallt ute men himla skönt när det väl är gjort.
Startade paddan och fick syn på bilden under, ibland undrar man vad som gick fel vid tillverkningen på henne!


Kommentarer
Isabell
2013-01-05 / 00:29:55

Hahaha alltså Becca i ett par nötskal :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0