Kär var det sista som jag ville bli.

Publicerat: 2013-01-09 / 17:40:23 | Kategori:

Besiktningen gick kanon! Var väl där runt 10, tog mig en liten sovmorgon. En oplanerad sådan.
Var bara dit för omkontroll, allt gick på 10 minuter, från parkering till att jag åkte därifrån!
Fick bli en sväng in till Granngården för att köpa tuggrullar åt hundarna. Sen en sväng in på både Lidl och Hemköp där jag shoppade loss ganska rejält. Fick med mig en ny film hem, samma skapare som "Dagboken och dear John, hoppas den är alldeles sådär gullig och blödig!
Tanken är att jag ska ta bilen till Gränby vid 18 för att hitta en present till min älskade plutt Alvin som fyller år, har lite idéer på vad som kan tänkas. Sen har jag lovat mig själv att ta en promenad ute i halkan om jag kommer hem i tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0