Jag blir aldrig detsamma.

Publicerat: 2013-01-19 / 22:28:54 | Kategori:

Vilken himlans bra dag!
Startade dagen med en lång sovmorgon och sen en snabb promenad i kylan, första gången jag verkligen inte vill gå utanför dörren!
Men när den väl var överstökad så kändes det riktigt bra.
Sen var det uppdrag "se mänsklig ut inför kalas" var har alla mina kläder tagit vägen? Tyckte jag hade massor men idag vr dem inte i min garderob iallafall.
Jätte mysigt och trevligt kalas, god mat och otroligt trevligt sällskap!
Skulle även vara duktig och handla lite till mamma innan jag åkte hem, funkade väl sådär eftersom både Ica och Coop stängde 20 idag pga knutmasso.
Just nu ligger jag ganska däckad i soffan och kollar på Dirty Dancing, en helt okej lördag.
Imorrn är det däremot lite inplanerat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0