Idag är som det ska vara.

Publicerat: 2013-01-28 / 23:34:04 | Kategori:

Det finns sega dagar och så finns det dagar som bara försvinner förbi.
Idag har det varit en såndär snabb dag, kom nya blommor som skulle snittas. Det har varit en riktigt bra dag trots att jag somnar i min egna säng hemma.
Imorgon hoppas jag på samma fart på dagen och ett fortsatt bra humör!
Har förresten fått förfärligt charmiga förkylnings utslag i nacken, sådär lagom synliga och ömmande. Hoppas dem försvinner illa kvickt för som det ser ut nu så är det halsduk och utsläppt hår som gäller.
Gjorde en super god sallad på kvällen, innehållande ägg,broccoli, jordärtskocka och sallad. Förbaskat gott och jordärtskocka är även bra för diabetiker, så jag fortsätter och ser om det känns bra.
Hämtade även ut mitt H&M paket som hade kommit till Storvreta, blev nöjd över allt även om något kändes lite för stort så är det mera jobb att skicka tillbaka än att bara låta det vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0