Hela världens förstod.

Publicerat: 2013-01-01 / 01:48:12 | Kategori:

2012 är över och 2013 har precis startat!
Blev inte alls som planerat eller hade ju inte planerat något. Blev jättegod mat hemma, oxfilé och potatisgratäng. Till efterrätt blev det frukt med glass.
Vid 21 åkte jag över till Elin för att kika läget, blev bjuden på efterrätt igen som jag smackade i mig utan problem. Klockan blev 00.00 och hela himlen blev full av färg och glitter!
Nu är jag hemma, avsminkad och nerhoppad i sängen för att alldeles strax sova för att sen vakna upp utan minsta baksmälla och huvudvärk. Jag har haft ett bra nyår utan alkohol, förra nyåret minns jag inget mer utav än att jag vaknade upp dagen efter med ansiktet smetat av smink och luktade rök och alkohol. Hemska känsla! Kan hända att det blir en sväng in till Uppsala imorgon på förmiddagen med det får jag se hur det känns.
Nej nu måste jag ta och sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0